کوتاه میگویم “دوستت دارم”

اما

از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاقبت گر عمری باشد ماندگار / می گذارم این سخن به یادگار

می نویسم روی کوه بیستون / زنده باد دوستان خوب روزگار . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 اینچنین خاری نبودیم اعتباری داشتیم 

روزگاری همچو گل ما هم نگاری داشتیم

این که میبینی در این فصل خزان با پشت خم

این زمستان را مبین ما هم نگاری داشتیم . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نه از سرم می افتی

نه از چشمم

کجای دلم نشسته ای

که جایت این قدر امن است ؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدن خیره به دنباله توگشتم

شوق دیداره تو لبریز شداز جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

فرقی نداره حکم چی باشه رفیق ، شما همیشه لازمی . . .

جملات فاز سنگین عاشقانه

نمیدانم می دانی یا نه ؟

لحظه تولد من به زمانی بر میگردد که برای اولین بار بهم گفتی

“دوستت دارم”

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای دوست کجایی که دلم یاد تو کرده/بی تو دل من خاطره اش نیز پر درده

با هرقدمی یادتو کردم لب ساحل / ای دوست کجایی که قدمها همه فرده !

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

پابه پایم که نیامدى

دست در دستم که نگذاشتى

سر به سرم هم نگذار

قولش رابه بیابان داده ام . . .

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر چه کردم به ره عشق وفا بود ، وفا

وانچه دیدم به مکافات جفا بود ، جفا

شربت من ز کف یار الم بود ، الم

قسمت من ز در دوست بلا بود

(فروغی بسطامی)

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

به خاطر خودت هم که شده، آن نگاه‌ها را غلاف کن !

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند

مثل “تو”

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

کنون گر گلستان در دامنم باشد نمی بینم

گذشت آن ، کز پی یک گل به صد گلزار می رفتم

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

گاهی

برای کشتن کسی که توی دلت زنده ست ، باید هزار بار بمیری . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

بعضی آدم ها فقط یک اسم اند در شناسنامه ی تو

بعضی اسم ها اما شناسنامه ی تو اند . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

شاید واسه ی من و تو فردایی نباشد

ولی من هنوز به همون دیروزی دلخوشم که لحظه هایم را با تو گذراندم . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت

شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اس ام اسای تکراری رو میخونی !

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف

لرزشی روی میز کنار تختم میفتد

از این صدا متنفر بودم اما

چشم هایم را میمالم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا لود شود آرزو می کنم … کاش تو باشی …

سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

برای قصه ای که با

“یکی بود و یکی نبود” شروع میشود

پایانی بهتر از

آوارگی کلاغ نمی توان نوشت . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

بودم !

دیدم با دیگری شادتری

رفتم

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نبود … پیدا شد … آشنا شد … دوست شد … مهر شد … گرم شد

عشق شد … یار شد … تار شد … بد شد … رد شد … سرد شد

غم شد … بغض شد … اشک شد … آه شد … دور شد … گم شد

تمام شد . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم

می دانی دلیلش چیست ؟

می داند که اگر کنارم باشی

دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز

از او نخواهم خواست

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

بعضیها

بهتر است در حد یک آرزو بمانند …

برآورده شدنشان …

به بهای شکستن دلت تمام میشود . . .

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

مرخصی ندارد!

حتی وقت استراحت ندارد!

حقوق و مزایا ندارد!

بیمه ندارد!

ترفیع پست و مقام ندارد!

استعفا یا اخراج شدن ندارد!

بازنشستگی و از کار افتادگی ندارد!

با این حال ، دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ஜミ★ミ ســ ـلام و عـ ـرض ادب دوستــ ـان تـ ـازه وارد بـــ ★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★خــ ــوش آمــ ـدیدஜミ★ミخوشحالــــ میـــشم نظراتــــ خود را بـــ شـــماره زیر اسال فرمـــــایید ஜミ★ミ09371105852 ஜミ★ミ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ـنوشته شده توسطـــ شـــــــــــهرام شهریاری کوتک در یک شنبه 1 / 5برچسب:اذرر91 sms عاشقانه اس ام اس اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس دلتنگی اس ام اس اذر اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اذر اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عشقولانه اس ام اس های جدید عاشقانه اس ام اس های عاشقانه زیبا اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس های عاشقانه اذر ماه 91 اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و متن عاشقانه جدید عاشقانه ترین اس ام اس مسیج جدید پیامک عاشقانه ,,sms عاشقانه جدیداذر ماه 91 اس ام اس اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس اذر اس ام اس دلتنگی اس ام اس زیبا اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید خرداد اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه دی 91 اس ام اس عاشقانه دی ماه اس ام اس عاشقانه دی ماه 91 اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقانه و زیبای اذر91 اس ام اس عشقولانه اس ام اس های جدید عاشقانه اس ام اس های عاشقانه زیبا اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و متن عاشقانه جدید عاشقانه ترین اس ام اس مسیج جدید پیامک عاشقانه, ساعت 4:0 PM موضوع <-CategoryName-> | لینک ثابتـــ